Trükkös átverések az áruházakban
"Karácsony előtt a kereskedők minden eszközt bevetnek, hogy üzleteikbe csábítsák a potenciális vásárlókat.
Ilyenkor a nagy bevásárlóközpontokra egész évben jellemző akciók is megszaporodnak, ám ezek az általános tapasztalat szerint gyakran csak mézesmadzagok.
A csábító árú termékek gyakran csak a hirdetésekben léteznek – mondja az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület szóvivője, Szép Gábor. Azok, akik egyesületükhöz fordulnak, sérelmesnek tartják, hogy a meghirdetett akció idején a bevásárlóközpont munkatársai közlik velük: az akciós termék vagy még nem érkezett meg vagy éppenséggel már elfogyott."
(Forrás: www.24ora.hu)
A csábító árú termékek gyakran csak a hirdetésekben léteznek – mondja az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület szóvivője, Szép Gábor. Azok, akik egyesületükhöz fordulnak, sérelmesnek tartják, hogy a meghirdetett akció idején a bevásárlóközpont munkatársai közlik velük: az akciós termék vagy még nem érkezett meg vagy éppenséggel már elfogyott."
(Forrás: www.24ora.hu)