Tatabánya - Felmérik a városháza ügyfeleinek elégedettségét

Az idei évben ismét felmérik a megyeszékhely polgármesteri hivatalában, hogy a helyi polgárok mennyire elégedettek ügyeik intézésével. A tatabányaiak május 19. és 30. között válaszolhatnak a kihelyezett kérdőívekre.
Ezeket megtalálhatják, illetve kérhetik a kutatás idején az ügyfélfogadást intéző irodákban, de az anyakönyvi hivatalban és kirendeltségeken is. A kitöltött kérdőíveket az ügyfelek leadhatják az ügyintézőknél, vagy bedobhatják a városházán kihelyezett gyűjtőládákba. A kutatás célja, hogy a hivatalvezetés a minőségirányítási rendszer továbbfejlesztése érdekében ismét tájékozódni kíván arról, hogy mi az állampolgárok véleménye a hivatal munkaszervezetéről, az ügyfélfogadási és várakozási időről, az ügyintézés eredményességéről - tájékoztatott dr. Bene Magdolna. Tatabánya címzetes főjegyzője elmondta: a hivatalban 1999. óta működő ISO szabvány szerinti minőségirányítási rendszer, melynek keretében mérik az ügyfelek-elégedettségét a szervezeti egységeknél. A kutatás tapasztalatai információt szolgáltatnak az egyes irodák ügyfélforgalmáról, leterheltségéről és az ügyintézés ügyfélközpontúságáról is. Az ügyfélbarát, gyors, rugalmas és hatékony ügyintézés érdekében a kérdőíveket feldolgozzák, majd értékelik, mely alapját képezheti a szükséges intézkedések megtételének is.


Forrás: www.tatabanya.hu

Szóljon hozzá fórumunkon: Tatabánya - Felmérik a városháza ügyfeleinek elégedettségét

Tatabánya linkajánló: tatabanyalink.mconet.biz

Képeslapküldő – Tatabánya: Küldjön képeslapot ismerősének!

A hír támogatója:

Weblap gyártás, Honlap készítés, Weblap menedzselés.
Pl.:Klíma DVD Hotel Autó Ingatlan Egészség Számítógép Kereső optimalizálás
Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: www.mconet.biz; www.mconet.hu