Kiváló színvonalú a tatabányai hivatal munkája
Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfél-elégedettségi vizsgálatot 2011 októberében végezték el.
A visszajuttatott kérdőívek alapján megállapítható, hogy a Polgármesteri Hivatal továbbra is az állampolgárok elvárásainak megfelelően, kiváló színvonalon működik.Elégtelen működésre, feladatellátásra vonatkozó visszajelzés nem érkezett.
Az ügyfélvélemények figyelembe vétele, az építő kritika meghallgatása és beépítése a döntésekbe kiemelkedő fontossággal bírhat a szervezet életében. Segítségével olyan változások, fejlesztések idézhetőek elő, amelyek egyértelműen az ügyfélközpontú, ügyfélbarát működést szolgálják. – mondta Dr. Bene Magdolna címzetes főjegyző.
-kt-
Forrás: tatabanya.hu
Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfél-elégedettségi vizsgálatot 2011 októberében végezték el
Az ügyfélvélemények figyelembe vétele, az építő kritika meghallgatása és beépítése a döntésekbe kiemelkedő fontossággal bírhat a szervezet életében. Segítségével olyan változások, fejlesztések idézhetőek elő, amelyek egyértelműen az ügyfélközpontú, ügyfélbarát működést szolgálják. – mondta Dr. Bene Magdolna címzetes főjegyző.
-kt-
Forrás: tatabanya.hu