Kérdőíves felmérés

Az idén ismét értékelhetik a polgármesteri hivatal munkáját az ügyfelek a megyeszékhelyen
- tudtuk meg dr. Kucseba Judittól. A Közigazgatási Iroda, s egyben a polgármesteri hivatal megbízott minőségirányítási vezetője elmondta: Tatabányán már több alkalommal végeztek ügyfél-elégedettségi vizsgálatot.

Ezek tapasztalatai jól hasznosíthatók a városháza munkájában. Az ügyfél-elégedettség mérését április 12-től végzik a megyeszékhelyen.

Tatabányán a korábbi évekhez hasonlóan idén is megvizsgálják a hivatalt felkereső ügyfelek elégedettségét. Kucseba Judit elmondta: a városháza tisztviselőinek tevékenységét a hivatal valamennyi szervezeténél, de elsősorban az ügyfeleket fogadó irodákon, valamint az Ügyfélszolgálati Csoportnál rendelkezésre álló kérdőív alapján értékelhetik az ügyfelek."

(Forrás:www.tatabanya.hu)