Kérdőíves felmérés
Az idén ismét értékelhetik a polgármesteri hivatal munkáját az ügyfelek a megyeszékhelyen
- tudtuk meg dr. Kucseba Judittól. A Közigazgatási Iroda, s egyben a polgármesteri hivatal megbízott minőségirányítási vezetője elmondta: Tatabányán már több alkalommal végeztek ügyfél-elégedettségi vizsgálatot.
Ezek tapasztalatai jól hasznosíthatók a városháza munkájában. Az ügyfél-elégedettség mérését április 12-től végzik a megyeszékhelyen.
Tatabányán a korábbi évekhez hasonlóan idén is megvizsgálják a hivatalt felkereső ügyfelek elégedettségét. Kucseba Judit elmondta: a városháza tisztviselőinek tevékenységét a hivatal valamennyi szervezeténél, de elsősorban az ügyfeleket fogadó irodákon, valamint az Ügyfélszolgálati Csoportnál rendelkezésre álló kérdőív alapján értékelhetik az ügyfelek."
(Forrás:www.tatabanya.hu)
Ezek tapasztalatai jól hasznosíthatók a városháza munkájában. Az ügyfél-elégedettség mérését április 12-től végzik a megyeszékhelyen.
Tatabányán a korábbi évekhez hasonlóan idén is megvizsgálják a hivatalt felkereső ügyfelek elégedettségét. Kucseba Judit elmondta: a városháza tisztviselőinek tevékenységét a hivatal valamennyi szervezeténél, de elsősorban az ügyfeleket fogadó irodákon, valamint az Ügyfélszolgálati Csoportnál rendelkezésre álló kérdőív alapján értékelhetik az ügyfelek."
(Forrás:www.tatabanya.hu)