Elképesztő marketing kampánnyal rukkolt elő a tatabányai cég

A Bridgestone Tatabánya idén is kitett magáért egészségmegőrző kampányát illetően, ugyanis egy képregényfigurával mutatják be dolgozóiknak, miért fontos a rákszűrés. 

A javarészt férfiakat foglalkoztató vállalat három éve rendszeresen hívja fel a figyelmet a prosztatarák megelőzésének fontosságára. Idén sem hagytak fel e remek és követendő tradícióval, ám most egy mégmeghökkentőbb marketing elemmel bővítették az eddig se szegényes repertoárt.

A cég egy itt megtekinthető képregénnyel rukkolt elő, melynek szuperhős főszereplője stílszerűen Brian Stone. A maszkos, szakállas karakter a prosztatarák-szűrés fontosságára hívja fel a figyelmet a képregényben. Nem tesz másként maga a cégvezetés sem a való életben.

 

Részlet Brian Stone életéből

Részlet Brian Stone életéből

 

A Bridgestone gumiabroncsgyár ingyenessé tette dolgozói számára a rákszűrést, reflektálva napjaink járványhullámára bajuszos maszkokkal és borbély kitelepüléssel is kedveskedett közel ezer férfi munkavállalójának.  

A november hónapját régóta férfiak hónapjaként tartják számon világszerte. A “Movember” elnevezésű kampány során a férfiak egészségére és betegségeik megelőzésére hívják fel a figyelmet, többek közt tudatos bajusznövesztéssel, szóróanyagok gyártásával és kihelyezésével.

Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója összegezte a dolgozóik hozzáállását: „Azt látjuk, hogy férfi dolgozóink hálásak azért, hogy az őket foglalkoztató cég nem csak felszólal, de tesz is az ő egészségükért. Mi pedig a továbbiakban is örömmel folytatjuk ezt a gyakorlatot.” 

 

 

M. A. 

Forrás: mmonline.hu