A fogyasztók az árra figyelnek
"Számos nagy márka veszített népszerűségéből az elmúlt két évben. A DDB Brand Capital kutatása során Magyarországon 800 főt kérdezett meg, írta a Világgazdaság.
A válaszok összesítéséből kiderült, hogy általában véve minden termékkategóriában gyengültek a márkák. Az olyan nagy nevek, mint a Pöttyös, a Milli és a Pick is gyengébb eredményt ért el tavaly, mint 2002-ben.
Ugyanakkor a Danone erősebb, mint valaha. Hasonló a helyzet a sörpiacon is, ahol csak a Heineken és a Stella Artois tudott erősíteni, míg a többiek forgalma visszaesett."
(Forrás: www.24ora.hu)
Ugyanakkor a Danone erősebb, mint valaha. Hasonló a helyzet a sörpiacon is, ahol csak a Heineken és a Stella Artois tudott erősíteni, míg a többiek forgalma visszaesett."
(Forrás: www.24ora.hu)